نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
5291
-
الف
+

فلم مستند «خاتمه» ؛ روایتگر رنج های یک دختر افغانستانی به امریکا می رود

فلم مستند «خاتمه» ساخته برادران زارعی برای حضور در نهمین دوره جشنواره فلم‌های مستند امریکا انتخاب شد.

به گزارش آی فیلم 2 ، فلم مستند «خاتمه» به کارگردانی مهدی و هادی زارعی برای حضور در نهمین دوره جشنواره فلم‌های مستند امریکا AMDOCS انتخاب شده است و بر اساس جدول برنامه‌های این جشنواره، روز شنبه ۹ حمل/فروردین ۹۹ برابر با ۲۸ مارچ ۲۰۲۰  اکران می‌شود.

«خاتمه» مستندی ۹۰ دقیقه‌ای از زندگی یک دختر مهاجر افغانستانی در شیراز است که در کودکی با فشار خانواده‌اش به عقد یک مرد در می‌آید. او به دلیل ازدواج زودهنگام و خشونت توسط خانواده، از خانه فرار می‌کند و ...

از عوامل این فلم می‌توان به علیرضا علویان طراح صدا، بابک حیدری تدوینگر و ستار اورکی آهنگساز اشاره کرد.به نقل از مهر، مستند «خاتمه» پیش‌تر در جشنواره‌های لایپزیک، فلورانس، پراگ و سینما حقیقت، نمایش داده شده است.

این مستند که ساخت آن سه سال زمان برده و در مدت‌زمان 90 دقیقه تولید شده است در دوازدهمین جشنواره بین‌المللی سینما حقیقت نامزد دریافت سه جایزه شد و دو جایزه بهترین کارگردانی و بهترین تدوین را از آن خود کرد.

گفتنی است نهمین دوره جشنواره فلم‌های مستند امریکا AMDOCS از ۲۷ تا ۳۱ مارچ ۲۰۲۰ (۱۲-۸ فروردین/حمل ۹۹) در پالم اسپرینگ کالیفرنیا برگزار می‌شود.

ح ح 

نظر شما
ارسال نظر